Avatar billede praetorian Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskinen

Jeg ville foreslå at søgemaskinen bliver taget op til rivision,da den ikke viser det man søger på. Søger man fx på For store vinduer, så dukker der ingen resultater op der hedder det, der dukker kun alle resultater op, og det var jeg været ude for gentagne gange. Det er rimelig træls ikke at kunne finde et ældre indlæg i søgemaskinen og man derfor er nødt til at rode alle jeres arkiver igennem for at finde dem :-(
Avatar billede prof2 Nybegynder
09. oktober 2001 - 11:06 #1
Det samme synes jeg. Men jeg har skrevet det før, og der sker ikke noget.
Avatar billede praetorian Nybegynder
09. oktober 2001 - 11:32 #2
Prof2:
man burde næsten gøre dem opmærksom på det via email, det plejer da at hjælpe
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. oktober 2001 - 12:46 #3
som en nødløsning kan i bruge
www.google.com
og så i starten af søgefeltet skriver i site:eksperten og så jeres søgning.

virker bedre :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. oktober 2001 - 12:47 #4
virker bedre == virker lige så godt som den normale søgemaskine når den altså virker :)