Avatar billede frissh Nybegynder
08. oktober 2001 - 21:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Window s Media Player

jeg kan ikke aspille visse .avi klip i wmp 7.0 med alle de nyeste opdateringer, den prøver at hente et codec, men fejler.

Hvad gør jeg ??
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 21:47 #1
du henter divx fra www.divx.com så sku den spille
Avatar billede apollo69 Nybegynder
08. oktober 2001 - 21:48 #2
Avatar billede frissh Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:24 #3
Tusind Tusind tak, hvis jeg havde et webcam ville jeg blæse jer fingerkys...

Bortset fra det : Er det muligt at få wmp til at afspille divx filer på den ene eller anden måde ??

Og hvor er deres (wmp\'s) homesite dog ringe, de fortæller ikke en skid om hvilke formater de understøtter, og hvilke de ikke gør...

Og til allersidst : så jo lige divx\'s site for første gang, og de skamroser jo formatet helt vildt....

men de andre er altså bedre, når de fylder det samme. ( har lige downloadet 150 afsnit af simpsons), og 4 forskellige formater, og divx, sammenlignet med andre formater ved sammen bitrate, er helt klart det dårligste..
specielt når der er hurtige bevægelser på skærmen...

nå men tak igen, og kan i be/afkræfte noget af det overnævnte