Avatar billede hgaard Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dxr3 / Divx

Er der der software der gør det muligt at se Divx film på fjernsynet gennem Dxr3 kort ?
Avatar billede omen Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:50 #1
Nej, desværre.
Avatar billede hgaard Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:46 #2
ok. men tak for hjælpen
Avatar billede skov_p Praktikant
09. november 2001 - 21:41 #3
Der passer ikke jeg har lige for få sekunder siden set divX på mit fjernsyn gennem mit DXR3. For lette point omen :o)

http://www.divx-digest.net/software/player/divxplus.exe
Avatar billede omen Nybegynder
11. november 2001 - 16:11 #4
Jeg var ret sikker på det ikke var muligt. Men som du kan se, svarer jeg ikke på spørgsmålet, men giver kun en kommentar.