Avatar billede bullet! Nybegynder
07. oktober 2001 - 23:13 Der er 9 kommentarer

Windows XP Rubrik under styresystemer! afsted!

Få nu lavet en rubrik under styresystemer med Windows XP!! det ka kun gå for langsomt, og er lavet f.eks hos EDBpriser.dk/forum

MVH
Bullet
Avatar billede prodic Mester
07. oktober 2001 - 23:21 #1
Admins har tidligere udtalt, at den kommer når systemet officielt er udkommet.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2001 - 23:53 #2
Efter den 22 oktober kan vi sikert påregne, at der kommer en katagori, selv om der er fuld tryk på Xp allerede nu :-))
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2001 - 23:54 #3
Det er faktisk lidt træls da der nu de sidste 3 md har været xp til salg i danmark.
Avatar billede bullet! Nybegynder
08. oktober 2001 - 00:19 #4
Ja og der har været bata visioner af XP til folket i mange måneder, der er sku mange der køre WinXP på nuværende tidspunkt plus 100 vis af drivere som er skrevet der til :-) sådan et forum som eksperten.dk burde være på forkant med sådanne begivenheder.......
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 01:09 #5
Ja det er vist snart 1 års tid siden, jeg første gang testede beta 1 af XP
Avatar billede prodic Mester
08. oktober 2001 - 09:15 #6
Efter min bedste overbevisning så har \"folkets\" beta-versioner primært været ulovlige.
Og ser man på Eksperten.dk\'s regelsæt, så hænger de 2 ting næppe ret godt sammen.

Hvis man som kharder har en rigtig Beta-versioner, så ville jeg mene at man kan få al den hjælp man har brug for hos Microsoft selv.
De vil nok gerne have afklaret evt. problemer inden de launcher den rigtige versioner.

Hvor har XP været til salg i DK de sidste par mdr.? Man kan forudbestille, men tror ikke at nogle personer har fået det endnu.
Avatar billede j.robert Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:13 #7
Hvorfor ikke oprette den nu, så der kan blive opbygget et know-how i experten når først den udkommer?

Til den tid kommer der sikkert mange nye brugere, der således kan gå ind og se på eksisterende løsninger her på experten.
Avatar billede kapla Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:15 #8
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:37 #9
Skal vi snart lukke?