Avatar billede stiedl Nybegynder
27. maj 1999 - 12:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

logfil

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en udvidet logfil til overvågning af website. Logfilen skal kunne se samtlige sider og hvilke sider der bliver brugt mest, samt kunne genkende bruger, så logfilen ikke tæller mere end højst nødvendigt. Det gør ikke noget, at den holder øje med mere end jeg har skrevet. Det er bare et +.
Avatar billede meyer Nybegynder
27. maj 1999 - 12:52 #1
Hej du.

netcoders.dk

kig under sourcefiler!!

meyer :-)
Avatar billede stiedl Nybegynder
31. maj 1999 - 11:00 #2
Den virker, men den har ikke indbygget genkendelse. Dvs, at den tæller uhensigtsmæssigt mange hits.
Avatar billede lrj Nybegynder
01. juni 1999 - 15:23 #3
Hvilke hits vil du da tælle fra? Max 1 hit pr. besøgende eller hvad?
Avatar billede stiedl Nybegynder
02. juni 1999 - 09:35 #4
Den tæller der ligger på netcoders er ok, men den kan ikke genkende ID, hvilket gør tælleren temmelig unøjagtig. Jeg anbefaler at tælleren kan genkende brugeren mens denne er inde på websitet, så den kun tæller hvert klik  én per side per bruger.

Hvis det skal være rigtigt godt, så skal den genkende brugeren i al evighed. dette giver mere rene tal. Den må gerne registere efter IP eller cookie.

Vi har prøvet at rette koden til med sessionID, men uden succes.

Dette må gerne kommenteres.
Avatar billede lrj Nybegynder
02. juni 1999 - 11:23 #5
Jamen er det overhovedet nødvendig? Er det ikke nok bare at hente et tal fra en fil, tælle det 1 op, gemme det igen og sende tallet i svar-siden. - og så bare gøre det hver gang en siden hentes.

Der er vel ingen grund til at gøre det mere besværligt end højst nødvendig...