Avatar billede djensen Nybegynder
07. oktober 2001 - 21:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alarm til knallert

hej!

Jeg søger en alarm til en knallert, en yamaha 4g.
De har nogle ved Thansen, men det er kun til scooter, eller er det en bøjlelås.
Så er der nogen der har eller ved hvor man kan købe en alarm ?
Det skal være sådan en der hyler, når man prøver på at stjæle knallerten.

Jeg har selv søgt  en del men kan sq ikke finde nogle, så jeg håber meget på, at der er en, der kan hjælpe :-)
Avatar billede tsocm Nybegynder
07. oktober 2001 - 21:57 #1
http://www.brinck.dk her her de en der skulle være ganske efektiv.
Avatar billede makse Nybegynder
07. oktober 2001 - 21:58 #2
Den her er da ellers genial. (Men til MC)
Link: http://home7.inet.tele.dk/fam/spyball.htm
Avatar billede cyberzoid Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:01 #3
Du kan købe en simpel alarm hos thansen til 100 kr. Alarmen starter ved rystelser og slukkes ved hjælp af nøgle!
Den kan ikke findes på deres webside, men den kan findes i kataloget for år 2001
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:06 #4
Jeg har skidte erfaringer med de der hylealarmer. Ikke som ejer af en men som beboer i nærheden der så skal høre på det hyleri indtil batteriet er dødt.

Såvidt jeg ved kan man endda få bøde hvis man efterlader sådan en hyler og ikke sørger for at troppe op indenfor en vis tid efter den går af.

mvh JakobA
Avatar billede djensen Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:23 #5
cyberzoid ->

Er det den lille røde, du tænker på ?

Hvis ja, så har de ikke den mere, og de får den hellere ikke mere :-((
Avatar billede djensen Nybegynder
26. oktober 2001 - 19:35 #6
tsomc ->
Det er en fed side og min kammerat har købt alarmer der før, og de virker perfect...men har imidlertidigt fået fat i en politisirene som alarm.....men du får da din point alligevel :-)
Avatar billede alanberg Praktikant
17. december 2015 - 20:23 #7
Jeg har skidte erfaringer med de der hylealarmer. Ikke som ejer af en men som beboer i nærheden der så skal høre på det hyleri indtil batteriet er dødt.

Såvidt jeg ved kan man endda få bøde hvis man efterlader sådan en hyler og ikke sørger for at troppe op indenfor en vis tid efter den går af.

mvh JakobA.
Når vi alle ved at biler har disse alarmer, så kan jeg da godt se og især på knallerterne at de vil være mere til gene end gavn, og hvad betyder en knallert fra eller til, jeg forstår simpelhen ikke folk med knallerter hvorfor de er så villig til at beholde deres knallert, de kan sku da købe en ny knallert, jeg ved ikke hvorfor de får ejer fornemmelse med det samme når de køber en knallert, folk er sku så sarte de flipper ud over ingenting.Med venlig hilsen.
alan57.