Avatar billede rhoemer Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Danske Asp-bøger

Er der nogen asp-bøger skrevet på dansk, der kan anbefales?? Tænker både til begynder og lidt videre....
Avatar billede medions Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:10 #1
Hmm.. jeg startede med ASP Active Server Pages

Christoph Wille og Christian Koller

fra IDG!

Kanon bog til at starte med.. den indeholder oxo noget som det mere advanceret programmering!

Avatar billede omen Nybegynder
08. oktober 2001 - 02:11 #2
Der er en bog som hedder \"ASP for Dummies\" som er oversat til dansk, er dog ikke helt sikker på denne danske titel \"ASP for dumrianer\". Men den hedder i hvert fald noget med \"ASP for ?????\"
Avatar billede tmceu Praktikant
08. oktober 2001 - 10:05 #3
Vil blot bekræfte medions forslag. Det er den bedste begyndebog på dansk.

Der findes i den billigere ende (89 kr.) også \"ASP 3 - dynamiske hjemmesider\" af Michell Cronberg, også fra IDG.
Avatar billede rhoemer Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:03 #4
Okay.. jeg var klar over at disse bøger fandtes, men troede ikke at de var de eneste og absolut ikke de bedste. Jeg har set meget hård kritik af ASP Active Server Pages bl.a. på http://www.html.dk/books/8778433614/

dukker der ikke andet op, får medions point\'ene!