Avatar billede char Nybegynder
04. oktober 2001 - 23:40 Der er 6 kommentarer

asp og flash???

kan man lave en flash side og så loade en asp side i flash så det ser ud som en stor side ikke noget med pop up...???
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
04. oktober 2001 - 23:42 #1
Nej, du kan ikke direkte loade en ASP fil i Flash. Det der kommer nærmest er et HTML formateret tekstfelt.

Du kan hente variabler ind fra ASP, men det er noget andet.
Avatar billede storslem Nybegynder
04. oktober 2001 - 23:52 #2
Ihvertfald ikke uden en ny .swf pop-up!
Avatar billede mgade Nybegynder
05. oktober 2001 - 08:44 #3
Du kan lave en asp side der sender HTML-tags der loader en flashfilm der igen loader HTML genereret on-the-fly med en anden ASP side (eller samme asp-program i et andet mode) (eller for den sags skyld asp der sender nøgne data der så formateres med visse html-tags inde i flashfilmen)

Men hvad er det du vil lave?
Avatar billede char Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:29 #4
Jeg vil lave en flash side hvor man ved at trykke på en knap får fremvist navne på medlemmer af min side fra en access database(altså i flash vinduet)
Avatar billede mgade Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:35 #5
Check http://www.asp101.com/articles/flash/index.asp

(fx - det er et af de mest almindelige spørgsmål til Flash - der er masser af svar her på sitet)
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 10:57 #6
Der sker vist ikke mere her så husk at lukke spørgsmålet