Avatar billede face Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En kigge tæller

... eller hvad det nu hedder..

Kan man ikke lave det sådan så når der er en der kigger på et spørgsmål så er der en tæller som registrere det.. Det kunne være lækkert at se hvor mange der er interesseret i ens egene spørgsmål eller andres.
Avatar billede disky Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:04 #1
mange læser jo spørgsmålene, men gider ikke eller kan ikke svare på dem. SÅ hvor relevant den er kan diskuteres.
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:07 #2
disky >> relevant nok til at hvis du spørger om noget svært og der er 100 der har kigget på den uden at der er nogle svar at det måske er fordi ingen kan svare... og hvis der er 5 der har kigget, ja så skal man nok vente lidt :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:08 #3
men selvfølgelig må den kun tælle én bruger en gang ligemeget hvor tit man ser et spørgsmål
Avatar billede disky Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:11 #4
jeg gir dig delvist ret.

Men at folk kigger er ikke det samme som at folk reelt kan hjælpe.

Jeg kigger da også med i grupper jeg ikke har kompetence i, mere for at se om de ting evt. kan bruges til noget.
Avatar billede leif Seniormester
04. oktober 2001 - 09:50 #5
Jeg må indrømme da jeg gør da det samme, der er jo en gang imellem der kommer noget som man selv lige egentlig sad og kunne bruge.
Avatar billede face Nybegynder
04. marts 2004 - 21:08 #6
Lukker lige den her tråd....