Avatar billede viviven Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Updatering

Jeg har opdateret min Internet Explorer version  5,5 via Service Pack 2 - og fik dermed problemer med min outlook express. Derfor valgte jeg at afinstallere den igen, og det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg blev simpelthen bombet tilbage til version 4.72 i min outlook og min IE fungerer slet ikke. Jeg kan ikke åbne min startmenu, og kan f.eks. slet ikke komme ind på Windows Liveupdate\'s hjemmeside.

Jeg har forsøgt at reparere vha min office CD - har kørt en defragmentering. Min startmenu virker heller ikke. Surt show hvis eneste mulighed er en formatering !

Hilsen
Vivi
Hvad vil I råde mig til

Avatar billede cd_ Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:41 #1
hm, det er ret typisk for microsoft updates/installationer. Hvis du kører winnt/2000/xp er en formatering nok den eneste udvej. hvis det er win9x/me genstart i dostilstand deltree windows...
og wheee :)
Avatar billede resten Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:42 #2
hvilket system kører du ?
Avatar billede resten Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:44 #3
der er vel også den mulighed der hedder systemgendanelse der ligger under programmer.

resten/
Avatar billede viviven Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:32 #4
jeg kører win98. Underligt at jeg ikke kan åbne min startmenu.

Viviven
Avatar billede resten Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:38 #5
Win 98 så er der ingen systemrestore det var ærgeligt.Du skulle ikke give point vi har jo ikke løst problemet? eller du laver måske bare en format c: ??

resten/
Avatar billede viviven Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:10 #6
Det var vist en fejl hvis jeg har givet point - jeg håber stadig på at jeg kan undgå at en format c.
Jeg har ikke benyttet denne ekspert-side tidligere så jeg har nok besvaret forkert.

ups !
Viviven
Avatar billede resten Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:44 #7
ja men kommer der en med et rigtigt svar så skal jeg nok give dem vidre :) så ingen panik
men det er straks være med den win 98 den kan jeg sku ikke rigtig dreje :( nu hvor du ikke kan komme ind i din start menu.jeg har selv haft en masse problemer med 98 men gik hurtigt vidre til win 98 ´sekend og igen til me og sider nu med win xp men det hjælper jo ikke dig så meget,
men hvis jeg var dig ville jeg slette hele skidtet og lægge et støre og nyer system end win 98?.....

resten/