Avatar billede kludder Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fast text på camera i Max

Hejsa

Jeg vil lave en Copyright text, som er fast på min camera linse, så det ALTID står nede i hjørnet uanset hvor cameraet kigger hen §:)

Kan jeg lave en text jeg kan rette i (forskelige copyright´s) eller bliver det en bitmap jeg skal lægge ind ?

Jeg har Max 3.1 og 4 §;) Men det må helst være til 4éren (hvis der er forskel på lige det)

Mvh Kludder
Avatar billede mpej Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:45 #1
http://www.3dcafe.com/asp/software4.asp

Prøv TextPrinter.
Der står godt nok at den er til 3.x, men den burde vist virke til 4\'eren...
Avatar billede kludder Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:44 #2
hvad er en *.flt fil ? og hvordan for jeg den ind i Max ?

Mvh Kludder
Avatar billede mpej Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:23 #3
prøv at smide dem ind i folderen stdplugins i dit max direktorat!
Avatar billede mpej Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:32 #4
eller stdplugs hedder den vist.
Det er vist en effekt du sætter på i videopost.
Avatar billede mpej Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:34 #5
Jeg er bange for at den kun virker i 3dsmax 3.x
Avatar billede mpej Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:23 #6
virkede det?
Avatar billede kludder Nybegynder
04. oktober 2001 - 11:14 #7
næ det gjorde det detsvære ike §:)  Så jeg har lagt en almendelig text foran cameraet §:/  Det svære virker det ike helt optimalt når den ryger videre i Cult3D §:(

der er ingen steder i video-post der aceptere den fil tybe (flt) såååå !

Mvh Claus
Avatar billede mpej Nybegynder
05. oktober 2001 - 00:05 #8
Ellers kan du prøve med et efterredigeringsprogram. Der er flere der tillader at du simpelthen lægger et filter henover din film. Jeg tror (men er ikke 100% sikker) at både Adobe Premiere og Adobe Aftereffects tillader det... Det kunne være en løsning!

Der findes i hvert fald en eller anden text-funktion i Premiere hvor du simpelhen kan skrive oven på din film... det kunne også være en løsning.
Avatar billede mpej Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:39 #9
Fandt du nogensinde ud af noget?
Avatar billede kludder Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:08 #10
Næ det har jeg ikke §:(

jeg har måtte fuske mig til noget midlertidigt

kludder