Avatar billede jorgen_jorgensen Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med genvejen

Hjælp mig alle i dygtige hoveder. Når jeg starter min pc\'er op kommer der en boks frem med følgende advarsel:
\"Der er et problem med genvejen\"
\"Genvejen til Scan 32INK refererer til en placering der ikke er tilgængelig..........
Jeg klikker den bare væk, men betyder det noget alvorligt og hva\' skal jeg gøre for at få rettet fejlen?
Avatar billede prodic Mester
02. oktober 2001 - 16:42 #1
Prøv at kigge i Start->Programmer->Start om du har en genvej til \"Scan 32INK\" liggende der. Hvis du har det - så slet den.
Avatar billede prodic Mester
02. oktober 2001 - 16:43 #2
Og lige det sidste med også.

Nej det betyder ikke noget alvorligt. Det betyder bare, at genvej til den fil(Scan 32) er forkert.
Det kan skyldes, at filen er flyttet/slettet eller andet i den stil.

Prøv evt. at lade din computer søge efter filen selv, hvis du ikke har slettet programmet der brugte den fil.
Du kunne være heldig.
Avatar billede jorgen_jorgensen Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:48 #3
Tak, for hjælpen.
Avatar billede prodic Mester
02. oktober 2001 - 16:51 #4
Det var så lidt - håber problemet blev løst.