Avatar billede ktp Nybegynder
02. oktober 2001 - 14:53 Der er 4 kommentarer

Pinnacle Studio DC10 Plus og Windows XP

Er der nogle som har prøvet at kører med Pinnacle Studio DC10 Plus på Windows XP ? - Kan det kører ? - Er der en bestemt driver man skal bruge ?
Avatar billede jake_6 Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:48 #1
Snakker vi om softwaren eller video capture kortet ?? Jeg bruger ikke selv PS DC10, men det fulgte med det kort jeg har. Har brugt det på Win2000 uden problemer, så jeg regner med at det fungerer under XP. Kører selv XP nu - og kortet findes fint - jeg bruger XP\'s medfølgende videored. program. Det er ret primitivt, men ok til mit formål. Derfor: Ja - det kan det :o)
Avatar billede andemad Nybegynder
06. november 2001 - 14:52 #2
HJÆLP!! Ang. Pinnacle Studio DC 10 Plus...

Jeg har erhvervet mig et Pinnacle Systems DC 10 Plus videoredigeringskort for en lille måned siden, men har overhovedet ikke kunne få det til at fungere under Windows 2000. Jeg kan simpelthen ikke finde nogen drivere dertil, for at kunne installere det!!

Er der nogen som kan hjælpe mig, det vil bare være super!!
Avatar billede ktp Nybegynder
06. november 2001 - 17:11 #3
Hej andemad
Der fides ikke drivere til Windos 2000 og der bliver ikke udviklet nogen til den, du må vente på drivere til Windows XP kommer. Den er under udvikling. Om det passer til Windows 2000 vides ikke.
Avatar billede ithelp Nybegynder
08. maj 2002 - 10:31 #4
http://www.pinnaclesys.com/SupportFiles/Studio_beta_download_page.htm <.--- der er drivere til dig og instruktioner til hvordan det skal gøres
:)