Avatar billede jakobtp Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

amiga-500 spil

Hvor kan jeg finde amiga-500 spil på nettet? Hvad skal jeg downloade? Hvordan gør jeg? Detaljeret forklaring ønskes!!
Avatar billede dumdum Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:15 #1
Åhh ja den amiga bringer lystige minder frem.

Du kan iøvrigt prøve at tage et kig på www.emureactor.com de har en stribe gamle emulatorspil.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 20:16 #2
jeg har en amiga 500 emulator + 83 spil... er du interesseret, kan jeg sende den til dig...
Avatar billede jakobtp Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:19 #3
må du meget gerne. Følger der en forklaring??
jakobtp@mail1.stifanet.dk
Avatar billede jakobtp Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:20 #4
stofanet.dk  ikke stifanet
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 20:21 #5
denne side er også med til at kunne finde en masse amiga gamez
http://home6.inet.tele.dk/aqvist/uae/
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 20:29 #6
næ, jeg tror ikke der ligger en forklarings fil med, men det er MEGET SIMPELT... du åbner programmet, og der kommer et vindue med ca. 8 faneblade. Du kan i en af fanebladene sætte disketterne i dit emuleret amiga diskette drev, og i nogen af de andre, kan du sætte hvilken rom loader du bruger og sådanne ting. Der kan også sættes ønskede lydkvalitet osv. Det er meget korrekt beskrevet under selve fanebladet, så yderligere information behøves ikke... Emu\'en kaldes i øvrigt WinUAE

de 85 spil + emu fylder 200mb... pakket fylder de 126mb... er det ok at jeg sender dette til din email adresse, eller vil du hellere have det over en ftp/ICQ eller lign?
Avatar billede kamikaze2 Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:50 #7
Kan man egentlig smide de downloadede spil ned på en diskette og smide disketten i sin gamle Amiga?
(Selfølgelig kan man det, MEN virker det?)
Avatar billede jakobtp Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:52 #8
Nu siger du romloader???? Hvad er et emalueret amiga disk.drev??
Avatar billede jakobtp Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:53 #9
Har du nuclear war, defender of the crown og north & south
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 21:10 #10
ok, når man installerer dette program, får man INDE i programmet, nogle \"tænkte\" diskettedrev. Heri ligger man nogle disketter i(man associerer en fil til dette \"tænkte\" diskettedrev vha normal browse funktion), og det er det... det er kun for at få fornemmelsen af at man sidder ved en amiga, ikke andet.

romloaderen følger med emulatoren... det er meget simpelt... Men for at komme tilbage til emailproblemet... skal jeg sende den til din email eller via ICQ eller lign. Det er jo rimelig meget med 130mb i en email box!!!
Avatar billede Lasse Novice
03. oktober 2001 - 03:50 #11
vil du have det, eller er det lige meget?