Avatar billede pike Nybegynder
14. februar 2000 - 20:56 Der er 8 kommentarer

DVD!!!!!!!!!!

Jeg har lige købt en dvd-film ( reg. 1 )
men kan selvfølgelig ikke se den, da min dvd-afspiller ( i min pc. ) kun kan køre reg. 2 !!!!! hvordan ændrer jeg det ???????????????????????????????????

mit dvd -drev er følgende: COMPAQ DVD-ROM GD 2000
Avatar billede cldu Nybegynder
14. februar 2000 - 21:46 #1
find ud af hvilket mpeg KORT du har, og download en passende regions-crack til det på http://www.dvdutils.com
Avatar billede asmodeus Nybegynder
14. februar 2000 - 22:35 #2
Du finder en prg på nettet, som gør dit DVD-drev kodefri. Jeg kan varmt anbefale DVD-Selector...
mvh/
Asmodeus
Avatar billede cldu Nybegynder
15. februar 2000 - 14:41 #3
asmodeus: DVD-selector er ganske godt. Hvis man har et af de drev/kort der er understøttet. :-)
Avatar billede pike Nybegynder
15. februar 2000 - 20:50 #4
hvor finder jeg dvd-selector ???????
Avatar billede pike Nybegynder
15. februar 2000 - 21:19 #5
kan i ikke skrive hvor jeg kan finde dvd-selector så vil jeg blive glad
Avatar billede funnyt Nybegynder
19. februar 2000 - 00:41 #6
Pike Du kan finde 3 forskellige programmer til det på denne side --> http://members.tripod.com/dvdown/region.html

hvis der er flere ting du gerne vil vide om dvd findes der en regtig god news-grup som heder
alt.media.dvd.cracked

håber du kan bruge mit svar til nået
og hvis det ikke er svar nok er du velkommen til at skrive til mig
tonni_le@post5.tele.dk

MHV. FunnyT
Avatar billede Dan Nim Seniormester
25. februar 2000 - 17:53 #7
Er du sikker på at dit drev ikke er blevet region's låst ?

Først gang du satte en film i, blev drevet sikkeret låst, prøv evt at hente en Firmware opdatering.
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
22. maj 2000 - 13:23 #8
hey chatstuff.
DVD drev PLEJER ikke at låse før du skifter region 5 gang, og så kan du altså stadigvæk komme uden om det.

M