Avatar billede bb2 Nybegynder
30. september 2001 - 21:32 Der er 8 kommentarer

Menu

Hej jeg skal bruge en menudims der er lige før menuen,

86*44 er størrelsen

og banneret skal være mørkebrunt... teksten skal være hvid.. kan du hjælpe?
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. september 2001 - 21:40 #1
ya-right, for 10 points!?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. september 2001 - 21:45 #2
*G*
Avatar billede eflow Nybegynder
30. september 2001 - 21:46 #3
og du skal vel bruge det til bigbrother.subs.dk ?
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. september 2001 - 21:55 #4
eflow>> Ja det skal han/hun/det sku sikkert!!
Avatar billede eflow Nybegynder
30. september 2001 - 22:00 #5
den ting der sidder bag den skærm (bb2,girly og alle de andre) må fandeme snart se i øjene at vi ikke gider spilde vores tid på den ting....
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. september 2001 - 22:02 #6
hvorfor gør admin ikke noget ved det?! jeg tror at han er blevet mail en del gange nu!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
30. september 2001 - 22:35 #7
tror jeg også, men admins har jo meget at se til, og de kan jo ikke være fuldtids admins her, det tjener de ligesom ikke så meget på, og jeg fatter næsten ikke folk der sidder hele tiden her der tror at admins også gør det, de må da have andet at se til + de skal jo tjene penge på en eller anden måde og eksperten.dk er sq ikke ligefrem den store pengemaskine...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
30. september 2001 - 22:45 #8
bb2(giry o.s.v.) tror du at nogen gider at hjælpe dig.. selv ville jeg hjælpe alle andre for 10 point,s men en som dig, der har 3,4 ja måske 5 brugere og aldrig giver point.. nixen..
du må da snart ha fattet at du er ret så upopulær her påp eksperten...

/MN