Avatar billede japtus Nybegynder
28. september 2001 - 18:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Nyt emne i top baren....

Der hvor der står \"nyeste spørgsmål | opret spørgsmål | indstillinger | logud \" .... Det ville være et perfekt sted at anbringe en knap der hed \"REGLER\" med stor og fed skrift.

Der florerer en masse ting ude i de forskellige indlæg, og folk har i almindelighed en masse grunde til at anmelde hinanden for gud ved hvilken årsag.

Der kunne samtidig oprettes en liste der indeholder navne på dem der er anmeldt.
Det har nogle fordele og 1 ulempe:
1) Admin modtager ikke så mange mails om en evt banning.
2) Folk ser hvem der er til at stole på og hvem der er seriøse her på steddet.
3) For at admin kunne slipper for alt for meget papir arb. kunne folk lægge et link til de de mener de skal klage over. Dette skal kun gøres hvis de står på listen. Står de på listen HAR Admin fået en godkendt begrundelse for at Banne/advare en bruger.
Ulempe: Dem der står på listen vil nok brokke sig en hel del .... Men de har selv valgt at være der.

>>Japtus<<
Avatar billede fangel Nybegynder
28. september 2001 - 18:38 #1
ja det er en OK ide, der er også ved at blive lavet en ekstern side om \"dumme\" brugere:

http://ekspertens-tabere.subnet.dk

Den rykker.

Dea_PG
Avatar billede japtus Nybegynder
28. september 2001 - 18:42 #2
Det er da en god ting ;)
MEN!!!
At lave \"grin\" med newbies holder ikke .... De skaæ jo ikke skræmmes væk... :/
Avatar billede japtus Nybegynder
28. september 2001 - 18:44 #3
NB dea_pg
Hvis det er ..... kan jeg få lov at komme med lidt forslag efterhånden som siden skrider frem ???
Avatar billede netsrac Praktikant
28. september 2001 - 18:46 #4
dea_pg >> Tror du skal slette den side rimelig hurtigt ellers tror jeg at admins bliver knotne på dig istedet.

Hvis der skal laves noget sådant skal det være inden for ekspertens mure, men jeg synes slet ikke om ideen, det skal være op til admins om en bruger har gjort noget forkert eller ej.
Avatar billede fangel Nybegynder
28. september 2001 - 18:47 #5
det er mig der laver den.

Gæt selv.

\"By Dea\" og jeg hedder \"Dea_PG\"
Avatar billede japtus Nybegynder
28. september 2001 - 18:48 #6
Troede at Eksperten havd givet lov ?????
dea pg ???
Avatar billede fangel Nybegynder
28. september 2001 - 18:49 #7
nej, ik\' helt, jeg har spurgt admin om det er OK.
Avatar billede netsrac Praktikant
28. september 2001 - 18:50 #8
dea_pg >> Du siger dermed at Admins har sagt god for det ? Det tvivler jeg stærkt på, men lader tvivlen komme dig til gode, indtil vi har en udtalelse fra Admin.
Avatar billede japtus Nybegynder
28. september 2001 - 18:51 #9
har de svaret ???
Hvis ikke ... så er det nok en god idé at vente med at \"åbne\" sitet til de har, da du direkte bruger Eksperten som inspirations kilde....
Avatar billede japtus Nybegynder
28. september 2001 - 18:52 #10
....... Det er ikke nedladene ment eller lign. Det er bare for en sikkerheds skyld ... hvis du forstår .. :)
Avatar billede japtus Nybegynder
28. september 2001 - 18:54 #11
..........!!!!!!!!!!!!............

Ville det være forkert at linke til dette spm i fri debat for at få en bredere mening ???
<<Japtus>>
Avatar billede hotpop Novice
28. september 2001 - 22:14 #12
japtus> OK med mig :)
Avatar billede fangel Nybegynder
28. september 2001 - 22:30 #13
+ mig
Avatar billede fangel Nybegynder
28. september 2001 - 22:34 #14
jeg lægger en J Script kode på OK
Avatar billede japtus Nybegynder
29. september 2001 - 15:51 #15
For mange åbne spm på min liste ....
lukker lige spm :/