Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
27. september 2001 - 20:45 Der er 1 løsning

Adobe Premiere: Billedet \"grumser\" efter rendering

Jeg sider og leget lidt med Adobe Premiere (fedt program) men jeg har kun et lille problem.

Jeg har optaget en video sekvens ind i 720x520 uden komprimering, i AVI formatet.
Når de blot er lagt på timelinen, ser de fine ud, selv om de bliver vist i lille format (vist nok 320x240) i previewet. Efter rendering - Render Workarea - bliver billedet pludselig \"grumset\" at se på.

(Hvis nogle gider, så kan jeg sende et par billede ex.)
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
30. september 2001 - 19:06 #1
øv!