Avatar billede batwoman Nybegynder
09. februar 2000 - 10:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brænder Program

Hej

Er der nogen der kan anbefale et godt brænder program.

Det skal være muligt at kunne definere brændings formatet selv.
Avatar billede theartist Nybegynder
09. februar 2000 - 11:50 #1
Jeg bruger et udemærket program kaldet Nero, men skal man brænde, men EasyCreator kan brænde tinge Nero ikke kan brænde.
Avatar billede theartist Nybegynder
09. februar 2000 - 11:51 #2
Såsom VCD Film
Avatar billede engberg Juniormester
09. februar 2000 - 12:36 #3
CD til CD kopiering er Nero (burning rom) helt klart best, men til andre opgaver foretrækker jeg Easy CD Creator..
Avatar billede batwoman Nybegynder
09. februar 2000 - 13:15 #4
Jeg har easy, men savner et program hvor jeg selv kan sætte alle options.

Ikke bare et hvor det hele er forud defineret.

Jeg vil kunne vælge om den skal lave formattet i små pakker eller store.

Er der nogen programmer man kan det i?
Avatar billede sticky Nybegynder
09. februar 2000 - 19:27 #5
Med Easy CD creator 4, mener jeg at du kan sætte options, som fx små og store pakker op. Jeg kan ikke forklare hvor i programmet.
Avatar billede batwoman Nybegynder
10. februar 2000 - 08:38 #6
Hmm Jeg taler lige  med vore leverandør og undersøger sagen.

Jeg vender tilbage til pointene
Avatar billede batwoman Nybegynder
09. marts 2000 - 14:51 #7
Jeg accepterer fra theartist.

Nu har jeg købt easy cd creator, og det virker.

Tak for hjælpen.

Undskyld den lange ventetid, men jeg har ganske enkelt glemt at jeg ikke har uddelt pointene. Sorry §:o)