Avatar billede senj Nybegynder
24. september 2001 - 22:14 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Overvåg internettilslutning

Jeg efterspørger et program der holder øje med hvilke af mine programmer der er logget på nettet og bruger båndbredde. Efter installation af Sygate PF, opdager man jo at der er sygeligt mange programmer der hele tiden står og lytter på nettet.

Altså et program der lister alle mine forbindelser til nettet og deres forbrug!

Jeg har adsl 256 var CC.

/senj
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. september 2001 - 22:16 #1
www.zonelabs.com -download zonealarm
Avatar billede senj Nybegynder
24. september 2001 - 22:25 #2
Nej tak - ellers tak! Jeg skal ikke bruge en firewall!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. september 2001 - 22:26 #3
for at liste alle dine forbindelser til nettet kan du bruge netstat -a
Avatar billede senj Nybegynder
24. september 2001 - 22:36 #4
Jeg skal også vide hvor mange resourcer de tager!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. september 2001 - 00:00 #5
Avatar billede senj Nybegynder
25. september 2001 - 09:42 #6
Jeg har kigget på dit link og testet programmet men det er ikke sagen. Det er alt for stort. Det jeg søger er et meget simpelt program, der kort og godt viser mig hvilke programmer der er på nettet og hvor mange resourcer de hver især bruger!
Avatar billede infected Nybegynder
29. september 2001 - 20:43 #7
Netstate LIVE.
Bruger det selv

http://www.analogx.com/files/nsli.exe
Avatar billede senj Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:47 #8
infected>> Jeg har kigget lidt på NetStat Live, men der er heller ikke det jeg søger. Programmet skal ikke kun give det samlede internetforbrug, men hver enkelt programs forbrug.
Avatar billede senj Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:12 #9
Jeg lukker! Tak for svar!