Avatar billede rolator Nybegynder
22. september 2001 - 23:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skift af include

Der skulle vel ikke tilfældigt være nogen, som havde et script, som når man trykkede på et link, var det bare en enkelt .inc-fil, der skiftede? Det fungerer sådan, at jeg har en menu ude til venstre på min side (rolator.dk), i midten har jeg så \"the main content\", og det var det jeg gerne ville have til at skifte. Lige nu bruger jeg en fandens masse .inc-filer, men jeg ville gerne have den lidt ned.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. september 2001 - 00:38 #1
if ($inc == test){
include (\"test.inc\");
} else if ($inc == test2){
include (\"test2.inc\");
} else if ($inc == test3){
include (\"test3.inc\");
}else{
include (\"standard\");
}

og der skal bare linkes med fil.php?inc=testx

www.fotx.net/WebmasterDK
Avatar billede rolator Nybegynder
23. september 2001 - 04:16 #2
Rolator igen!
Jeg vil bare sige tak for hjælpen. Det virkede perfekt og er allerede taget i brug på rolator.dk.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. september 2001 - 11:09 #3
lyder godt, tak for points