Avatar billede isdan Nybegynder
25. maj 1999 - 12:13 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

InterDev Vs ASP

Spar mig tid!

Jeg vil bare lige høre jeres mening på InterDev *Om det er noget værd og mulighedene i det o.s.v  *Findes der et demo eller lignende??

Jeg ved intet om programmet.
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 12:15 #1
Jeg har en version jeg ikke bruger mere den kan du få billigt har du en mail jeg kan skrive på ?
Avatar billede theartist Nybegynder
25. maj 1999 - 12:16 #2
programmet holder for hårdt, har ikke brugt det i lang tid, men for mig ligner det noget a la homesite, giver forslag til ASP koder, samtidig med at dte forklarer hvad koden gør, er virkelig en fordel hvis du skal integere databaser har jeg ladet mig fortælle...
Avatar billede cybles Nybegynder
25. maj 1999 - 12:18 #3
Jeg skal bruge din alm kontakt informationer så sender jeg den til dig. Men jeg sender den først i næste uge da jeg er ude at rejse til og med mandag 31 maj.
Avatar billede isdan Nybegynder
25. maj 1999 - 12:23 #4
cybles her har du en e-mail  bjarni@private.dk

spørgsmålet er stadigvæk åbent,, så keep on everybody!
Avatar billede isdan Nybegynder
25. maj 1999 - 12:25 #5
men jeg vil ikke afvise svaret endnu hvis jeg kan bruge det til noget det fra cybles men jeg er også efter informationer.
Avatar billede ruprect Nybegynder
25. maj 1999 - 12:49 #6
Jeg bruger VinterDev i mit daglige arbejde - Jeg ville slet ikke kunne undvære det .. Hvis man lige har et problem med en kommando markerer man kommandoen og trykker F1.

- Michael
Avatar billede stoffer Nybegynder
25. maj 1999 - 13:44 #7
cybles ------ holder du auktion på programmet, det kunne være andre der var interesseret (mig hvis pris rigtig)

....................................
Avatar billede ruprect Nybegynder
25. maj 1999 - 13:47 #8
Så kunne du f.eks bruge jubiis nye auktions site :)

Jeg er netop blevet overbudt på en DVD film :)

- Michael
Avatar billede stoffer Nybegynder
25. maj 1999 - 13:47 #9
OK lidt om VI:

Det er en masse gode komponenter - især til DB i den. Man har en masse værktøjer lige ved hånden, man kan sætte properties ved hver folder.

Alle de meget brugte html tags er med (form, textfields) så man ikke behøver at koncentrere sig om den slags

- alt i alt det perfekt ASP udvikler miljø.

Understøtter også alle Frontpage Server Extensions.
Avatar billede isdan Nybegynder
25. maj 1999 - 13:53 #10
Stoffer Start med 500 point så skal vi slås om prisen du.
Avatar billede isdan Nybegynder
25. maj 1999 - 13:55 #11
Men hvad koster det ellers i butikkerne
Avatar billede ruprect Nybegynder
25. maj 1999 - 14:10 #12
Software Microsoft Visual InterDev 97 UK, W95/WNT, CD, 1 lic.

- Michael
Avatar billede stoffer Nybegynder
25. maj 1999 - 14:59 #13
har du hele studio pakken?

500 point ;-)

jeg skal tænke over det...Hvis Michael er frisk
Avatar billede ruprect Nybegynder
25. maj 1999 - 15:03 #14
Hvis jeg er frisk ???

Jeg har den skam :)

- Michael
Avatar billede stoffer Nybegynder
25. maj 1999 - 15:05 #15
nåh ja, jeg tog fejl af navnene... ;-)
Avatar billede heal Nybegynder
26. maj 1999 - 10:43 #16
MS (i USA) udsender gratis en fuld 60 dages demo af InterDev (dog skal du betale portoen).

Bare surf ind paa MicroSofts website og kig under developers og web...
Avatar billede stoffer Nybegynder
26. maj 1999 - 10:52 #17
Nådada, det må jeg hellere gøre
26. maj 1999 - 16:52 #18
Med den nyeste version er den efterhånden ved at være et must have.
Mit personlige view er, at den rykker klart fra programmer som DRUMBEAT.
Avatar billede isdan Nybegynder
06. oktober 1999 - 17:13 #19
a