Avatar billede leenoi Nybegynder
19. september 2001 - 22:50 Der er 3 kommentarer

Optimering af STOFA

Er der nogen der har nogen trikx til at optimere en STOFA forbindelse - på den ene eller den anden måde....!?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
29. september 2001 - 15:12 #1
kig på www.netfart.dk !
Avatar billede halifax Nybegynder
10. november 2001 - 15:09 #2
Kopier det efterfølgnede ind i Notepad. Gem det med filnavn \"kabelmodem optimering.reg\" Dobbeltklik filen og installer den. Den foretager ændringer i reg.databasen til optimering af internetforbindelsen. Gensart computer.
Kopier herfra
---------------------------------------------
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\VxD\\MSTCP]
\"DefaultRcvWindow\"=\"256960\"
\"DefaultTTL\"=\"64\"
\"PMTUDiscovery\"=dword:00000001
\"PMTUBlackHoleDetect\"=dword:00000000
\"SackOpts\"=\"1\"
\"Tcp1323Opts\"=\"1\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0000]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0001]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0002]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0003]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0004]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0005]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0006]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0007]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0008]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\Class\\NetTrans\\0009]
\"MaxMTU\"=\"1500\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\VxD\\MSTCP]
\"Tcp1323Opts\"=\"3\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\VxD\\MSTCP\\Parameters]
\"MaxDupAcks\"=dword:00000003

Avatar billede halifax Nybegynder
10. november 2001 - 15:28 #3
På PC World, Danmark, kan du læse om \"Sæt turbo på ADSL - det gælder i høj grad også for kabelmodems. Læs også de indlæg som står nederst på siden. Find artikel her
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2776