Avatar billede alienhand Nybegynder
19. september 2001 - 13:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

skabelon til hjemmeside.

Hej. Jeg skal bruge nogle oplysninger, om hvordan man laver nogle bestemte skabeloner til vores hjemmeside, så man derfra direkte kan lave sin egen hjemmeside mm. Er der nogen der kender til en side med disse oplysninger eller anden vis kan sende mig oplysninger herom, vil blive rigeligt belønnet!
Avatar billede olebole Juniormester
19. september 2001 - 13:05 #1
<ole>
Det må du nok prøve, om du kan uddybe en anelse  :)
/mvh
</bole>
Avatar billede jhol00 Nybegynder
19. september 2001 - 13:07 #2
Generelt er der glimrende skabelonsfunktioner i Dreamweaver - her kan du lave en skabelon, og angive, hvori du i de rigtige html sider kan skrive tekst og lave grafik m.v. Hvis du ændrer noget i skabelonen, ændres det automatisk i alle de tilknyttede sider.

Er det noget i den retning, du er ude efter?
Avatar billede jgk Nybegynder
19. september 2001 - 13:14 #3
Hvilket program anvender du?
Avatar billede alienhand Nybegynder
19. september 2001 - 13:14 #4
Ja, det må jeg lige se på, om jeg kan sætte dem sammen med hjemmesiden og direkte derfra udføre nogle hjemmesider.
Avatar billede alienhand Nybegynder
19. september 2001 - 13:15 #5
DreamWeaver og FrontPage2000
Avatar billede jhol00 Nybegynder
19. september 2001 - 13:18 #6
uh iiihh tak!

Lader til, at det kunne bruges??
Avatar billede alienhand Nybegynder
19. september 2001 - 13:27 #7
måske...
Avatar billede mystical Nybegynder
19. september 2001 - 13:47 #8
Ikke for at blande mig eller noget med er det ikke lige i overkanten, at få 200 point for dette svar:

Accepteret svar fra jhol00
Point : 200
Generelt er der glimrende skabelonsfunktioner i Dreamweaver - her kan du lave en skabelon, og angive, hvori du i de rigtige html sider kan skrive tekst og lave grafik m.v. Hvis du ændrer noget i skabelonen, ændres det automatisk i alle de tilknyttede sider.

Det er ikke fordi, at der er noget ivejen med svaret, men 200 point, tænk på det 200 point.

Det er da for langt ude...

/Mystical
Avatar billede olebole Juniormester
19. september 2001 - 13:52 #9
mystical >> Vi har vist en ny bruger, så jeg har tilladt mig at hjælpe alienhand lidt på vej:
  http://www.eksperten.dk/spm/111134
Håber, det er okay med dig  =oD
/mvh
Avatar billede mystical Nybegynder
19. september 2001 - 14:14 #10
Nåå på den måde....Jeg vidste ikke, at han var en ny bruger...

/olebole
Det er helt fint med mig....Flinkt af dig, at hjælpe ham  :-)

/Mystical
Avatar billede olebole Juniormester
19. september 2001 - 14:20 #11
;o)
Avatar billede jhol00 Nybegynder
19. september 2001 - 15:36 #12
jeg synes da også, at det var mange point - men ærligt talt mener jeg, at det kan være mere eller mindre underordnet. Det er naturligvis rart for mig at gå lidt mere i godteposen. De skal jo så bruges til noget vildt, når jeg engang render ind i IT problemer...
Avatar billede jgk Nybegynder
20. september 2001 - 00:02 #13