Avatar billede martinmic Nybegynder
19. september 2001 - 11:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg Vende Video 90 grader rundt?

Hej jeg har et lille problem. Min far har sendt mig nogle små video klip som han har taget med et digitalt kamera. Men jeg har brug for at få vendt det 45 grader, da han har filmet på højkant.
Jeg håber nogen kan hjælpe mig.
På Forhånd Tak
Martin
Jeg ved godt jeg lige har stillet dette spørgsmål, men det skete et eller andet, og den forkerte person fik pointne. Jeg har stadig ikke fået ordenligt svar på dette spørgsmål.
Håber jeg kan få hjælp.
Avatar billede scandinav Nybegynder
19. september 2001 - 12:08 #1
i adobe afterefects kan du göre det. Du skal importerer filmene (footage files)... legge dem på \"scenen\" og du vill der kunne rotere området til den vinkel du önsker. (som man ville göre det med transform i Photoshop.

Lykke til ;)
Avatar billede martinmic Nybegynder
19. september 2001 - 12:23 #2
jammen Hvor for jeg det fra?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
19. september 2001 - 12:36 #3
stil skærmen på siden når du ser video\'en den dur hver gang (:
Avatar billede scandinav Nybegynder
19. september 2001 - 13:33 #4
du kan hente en trial på http://www.adobe.com/products/aftereffects/tryreg.html

Tror ikke du kan gemme eller produsere stort... men du kan få ett innblikk i programvaren... för du legger MANGE penge på bordet;)
Avatar billede peterpeter Seniormester
24. september 2001 - 13:50 #5
Jeg har samme problem, Har du fået dit problem løst Martin ???

Peter
Avatar billede martinmic Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:36 #6
nej jeg har detsvære ikke fået det løst. :(