Avatar billede jvilladsen Nybegynder
13. september 2001 - 21:50 Der er 5 kommentarer

Valhalla

Hej eksperter!!!
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig i min desperate søgning på den gamle tegnefilm om Valhalla - i ved den med quark? Alt accepteres DVD , Video , Mpeg etc.
Købes eller download.    :o)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 21:54 #1
hey det er jo ulovligt med download.

Men den blev udgivet på video for et par år siden.
og jeg ved at biblioteket kan skaffe den til dig hvis det er.

POPCORN\'et :)

Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 21:55 #2
kan desværre ikke lige på stående huske hvem der udgav den......
Avatar billede kapla Nybegynder
13. september 2001 - 21:59 #3
http://www.bibliotek.dk/search.zap?target=Dfa&&term4=&term2=&term3=&term1=Valhalla&&cclterm5=materiale%3D(b%E5+eller+pf+eller+mu+eller+sc+eller+und)&field4=emne&field2=forfatter&field3=titel&field1=fritekst&syntax=xml&op=og&start=16&number=1&element=L
Avatar billede jvilladsen Nybegynder
16. september 2001 - 19:01 #5
Hcad med dvd ell. vhs???