Avatar billede x-zomp Nybegynder
11. september 2001 - 22:39 Der er 3 kommentarer

Logo til hjemmeside

Jeg har et åbent spørgsmål på http://www.eksperten.dk/spm/108512

Skal jeg tage point selv eller vente et par dage og se hvad der sker?
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. september 2001 - 22:43 #1
Mit råd:

Giv det en chance, et par dage eller så. Hvis ikke der sker mere, så tag pointsene - og husk så for fremtiden at vælge en mere fornuftig overskrift.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 22:44 #2
Du skal i hvert fald ikke oprette flere spørgsmål som refererer til dette!

LUK!

Og forvent ikke at nogen gider at lave noget som helst for 60 point.
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 08:49 #3
Du beder om rimelig meget, for den sølle sum af point som du har lagt ud...