Avatar billede jhol00 Nybegynder
11. september 2001 - 15:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sletning af gamle spørgsmål.

Ville det ikke være en idé hvis alle spørgsmål over en måned eller to automatisk blev slettet - og pointene naturligvis gik tilbage.

Det er bare så irriterrende, at der ligger årsgamle spørgsmål og roder rundt. Det må da også belaste systemet med alt det skrammel.
Avatar billede zteven Nybegynder
11. september 2001 - 15:13 #1
Nej, det er rart at gå tilbage til de gamle spørgsmål. Man kan jo også søge i dem!
Avatar billede jhol00 Nybegynder
11. september 2001 - 15:16 #2
Men det er så hamrende irriterrende, når man sidder og surfer i de gamle, ubesvarede spørgsmål, finder et, som man svarer på, hvorefter man opdager, at det blev oprettet for over et år siden.

Der er sku da ingen, der plejer deres eget spørgsmål efter et år! Så prøver man da med en omformulering eller noget i den retning....

Her er der jo så et forslag til, hvordan man kan pleje sit spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/106941
Avatar billede johannielsen Nybegynder
11. september 2001 - 15:18 #3
Man får jo mail, når der bliver ændret i spg.
Avatar billede resten Nybegynder
11. september 2001 - 15:25 #4
jeg synes også det er dejligt at side og snuse rundt på de gamle sp

resten/
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. september 2001 - 15:37 #5
Hele forcen i et site som eksperten er historik... At se andres løsninger, blive inspireret m.v. at slette spørgsmål underminerer hele grundlaget for denne site... Der er ingen der gider sidde og besvare de samme spørgsmål om \"hvordan laver jeg en popup\" m.v.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 13:47 #6
Spørgsmål bliver ikke slettet, men en funktion som auto-lukker de ubesvarede foreligger til næste opdatering.
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. september 2001 - 13:51 #7
andreas >> kan vi få en ide om hvordan den kommer til at virke og med hvilke \"regler\" den fungerer ?
Avatar billede esbencoldingbroe Nybegynder
01. november 2001 - 12:51 #8
hej jhol00. Jeg kom lige til at se dit brugernavn og bed mærke i det.
Mit brugernavn er nemlig
ecbr00
Er du fra AUC?