Avatar billede ingolf Nybegynder
09. september 2001 - 12:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ikke oprette et downloadområde for programmer folk gerne vil dele med andre?

Jeg har tit haft den tanke, at de folk der stiller alle de mange interessante spørgsmål i Eksperten, også må have mange interessante programmer kørende derhjemme, så hvorfor ikke oprette et område på Ekperten hvor man kan oploade nogle af de interessante programmer eller dele deraf til fornøjelse for andre der er skide nysgerrige efter at se hvad andre sidder og piller med. Der kunne evt. gives points for programmernes funktionalitet o.a.
Måske kunne der arbejdes sammen om forskellige projekter, hvad jeg ikke selv har i sinde, idet jeg ikke er programmør, men jeg vil gerne sidde og afprøve hvad andre har lavet af programmer eller dele dertil. Anonymitet som den kører under Eksperten, synes jeg skal beholdes.
Hvad siger I til det forslag? Pointene kan kun gives til den ansvarlige for gennemførelse af forslaget (oprettelse af et download område)og kun hvis det bliver gennemført.
Avatar billede kapla Nybegynder
09. september 2001 - 12:37 #1
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. september 2001 - 12:38 #2
Hvis du kigger på mange af ekspertenes homepages, vil du se at de ofte har en mappe der hedder noget med eksperten,
fx http://eksperten.i.hasselager.dk

www.fotx.net/WebmasterDK
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. september 2001 - 12:48 #3
ftp://ghostcom.nerdheaven.dk kan der også oprettes mapper og uploades filer til glæde for andre.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. september 2001 - 22:55 #4
kim >> ved win98 kan jeg godt komme ind, men ved win2k sprøger den efter password! ved du hvorfor?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. september 2001 - 21:38 #5
Det er en mulighed, og vi vil absolut overveje det ved en kommende opdatering.

NB.: Selvom vi har været langsomme til at svare, skal du ikke afsætte point til os. Svar selv, og gem dine point til andre kategorier :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. september 2001 - 22:11 #6
webmasterdk: jeg vil tro det er fordi du i din browser under funktioner - internetindstillinger - avanceret ikke har sat hak i \"aktiver mappevisning til ftp-steder\" og \"brug passiv FTP blabla\"
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 14:00 #7
luk spm. !