Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 20:47 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Der er vel grænser.

Jeg vil bede jeg kigge på dette spørgsmål.
Jeg vil klart mene at brugeren \"filen\" overreagerer på det groveste, og lader det gå ud over mig.
Af hvilken grund vides ikke, men der er sgu da vel grænser?!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. september 2001 - 20:48 #1
Ref??
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 20:48 #2
øøøhhhh....
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 20:49 #3
Ja det skal jeg lige love for! Det skal han da ikke have lov til...

LINK??????

*Dr.Z*
Avatar billede filen Nybegynder
07. september 2001 - 20:50 #4
Jeg er uforstående ???
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 20:50 #5
Tak skæbne! Her er der slåskamp, gutter!
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 20:51 #6
Selv den bedste kan begå fejl :)
http://www.eksperten.dk/spm/106876
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 20:57 #7
Det må vel være dit og filen\'s problem...!!?

Jeg blandr mig i hvert fald langt udenfor!!

*Dr.Z*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. september 2001 - 20:58 #8
Nej jeg begår aldrig fejl måske den næstbedste gør? :-)
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 20:59 #9
Den 79\'ende bedste gør i hvert tilfælde..
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. september 2001 - 21:00 #10
*gg* hvis der skal oprettes spørgsmål for hver gang der uretfærdigt gives point eller bitches om point runder eksperten 200.000 spm inden ugens udgang !

live with it
Avatar billede kapla Nybegynder
07. september 2001 - 21:00 #11
Filen har jo ret ;)
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 21:00 #12
NOVS (NÅOGVADSÅ)

Jeg er egentlig lidt ligeglad, men det se nu ud til at bbs har ret... Filen ligner et eller andet katten har slæbt ind for nyligt - han har sikkert ikke lært almen kotume endnu...
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 21:01 #13
Er det sådan nogle debatter her Eksperten.dk skal bruges til?

Altså helt ærligt...

Så er den heller ikke længere!

Jeg troede  Eksperten.dk skulle bruges for at hjælpe og evt. få nogle debatter i gang! Men nok ik\' lige om dette!

*Dr.Z*
Avatar billede c_plus Nybegynder
07. september 2001 - 21:03 #14
Noget andet er jo, at filen faktisk har ret!
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 21:03 #15
jhol00: Lige mine ord! åske ikke at filen ligner noget katten har slæbt ind! Mere NOVS! Ejj...- nok ik\' alligevel! Mine ord lyder lidt anderledes:

NOHS (NÅOGHVADSÅ)

*Dr.Z*
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 21:03 #16
dr.z->

Det er det jo egentlig også, jeg ved godt hvilke emner der skal debateres / ikke debateres.
Men jeg mente nu at filens opførsel ikke passede ind i eksperten.dk, og tænkte derfor på at sende et brev til admin omkring det.
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 21:04 #17
bbs> skal der virkelig ikke mere til at vælte dig af pinden??? Tag da lige en slapper og kig på det svar du gav i omtalte spørgsmål - Giver filen 100 % ret!
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 21:05 #18
Fint med mig! Hvorfor så oprette en debat om det?

p.s. ( Kommentar fra dr.z - 07/09 2001 21:03:07)
åske= måske

*Dr.Z*
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 21:05 #19
rettelse: skal der virkelig ikke mere til for at vælte dig af pinden???
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 21:05 #20
NOVS!!!! --> dr.z: jeg kan sku godt stave, men det er jo ikke sjovt!
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 21:06 #21
Jeg ved ikke helt hvad jeg / filen har ret i, men jeg mener nu at han bruger nogle helt forkerte ord, man kunne let ha\' sagt det på en bedre måde!
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 21:06 #22
sgu er med g :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 21:07 #23
bbs> Rolig nu! Det kan godt være de er af bedre kvalitet de andre, men hvad skal man med 60 FPS? Er det kun mig, eller kører film ikke med 30 FPS?

Du fik 25 point, vær dog tilfreds med det, og hvis du stadig græder i aften kan du bare ringe, så skal jeg nok synge en godnatsang. Er enig i at Creative (bortset fra lyd) er lidt for dyre set i forhold til kvalitet.

Men luk nu det her spm, please?
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 21:09 #24
Det har ikke noget med selve spørgsmålet, men sproget.

Hvis alle var sådan, så var det jo ikke fedt at være på eksperten.dk.

Det er i hvert tilfælde min holdning.
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 21:09 #25
30 fps er flydende - dvs. øjet kan ikke se forskel på 60 fps og 30 fps.
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 21:13 #26
OK - lille dreng og dum - ja det er da godt nok uha-slemt at blive kaldt...
bbs for helvede... må manden da ikke have lov at have sin egen mening om dig??? Hvorfor prøver du at tage hans mening fra ham? Han har jo den mening uanset hvad du mener han skal mene om din mening...
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 21:15 #27
hotpop->
Skal vi så ikke indføre, at vi ikke kalder hinanden ved brugernavne, men istedet for skældsord?
Det gir\' jo ingen mening.
Han kunne da godt ha\' sagt stille at han ikke mente det samme som mig, istedet for at bruge nogle skældsord en 2. klasses pige kunne ha\' fundet på.
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 21:19 #28
bbs> ok... kan se din pointe :)
og måske filen skal veje sine ord en anden gang - men dit svar var nu godt nok vildt alligevel... Så kan på den anden side godt forstå filens reaktion... Men ville ALDRIG selv bruge sådan et sprog :)
Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 21:20 #29
Tak, det var der hvor jeg ville hen.

Måske var mit svar ikke det bedste, det kan vel altid diskuteres.

Men nu har jeg været på eksperten i _meget_ lang tid mener jeg selv, og derfor synes jeg det ville være ærgeligt hvis jeg stoppede p.g.a. nogen ikke kunne formulere sig uden brug af skældsord.
Avatar billede dr.z Nybegynder
07. september 2001 - 21:21 #30
Hold da helt kæft en debat at fyre af!

Jeg skal sgu\'da love for det er debat!

Men forhel.... bbs! Det er jo et dilemma for dig!

Der bli\'r alligevel aldrig fundet en løsning på dit problem! Indse det!

Det kan da godt være han taler grimt, men altså...

Admin: Hvis du læser dette så LUK DETTE SPM!

*Dr.Z*
Avatar billede filen Nybegynder
07. september 2001 - 21:43 #31
Sidder og griner.
Avatar billede filen Nybegynder
07. september 2001 - 21:47 #32
Jeg takker for alle jeres meninger.
Jeg takker også for støtten, men også for kritikken.
De bedste hilsner Filen.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
07. september 2001 - 23:35 #33
bbs > Du er og forbliver sq et skvat !
Du har efterhånden skrevet så meget der kun efterlader det tydelige indtryk, at du er og bliver en pointjæger !

Og sig endelig til hvis du mangler links/beviser derpå !!

filen > du har min dybeste medfølelse ! - Det gør ondt på os alle når vi render ind i et fjols som bbs ! ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
08. september 2001 - 05:54 #34
jeg vil også blande mig *G*
dig bbs har du ikke været ude med riven efter mig og givet mig drøje hug fordi jeg kom til at skrive en sætning med STORT så lille bbs ta en klenex hvis dine øjne løber i vand over at få sandheden

resten>
Avatar billede filen Nybegynder
08. september 2001 - 08:49 #35
Takker igen. :o)
Avatar billede djeller Nybegynder
19. september 2001 - 10:45 #36
>> BBS
Hvorfor skaber du dig som et lille barn?
Er det for at vi ikke skal opdage at du i bund og grund er en asocial fusker?

http://www.eksperten.dk/spm/27214

- En gang tyv - altid tyv

djeller
Avatar billede resten Nybegynder
19. september 2001 - 12:03 #37
ja der kan man bare se!!!!!!!!!!!!!!!!

resten/
Avatar billede kludedukken Nybegynder
19. september 2001 - 12:11 #38
Hmm..Interessant :o)
Hvilken \"fortid\" bbs.

Måske du fremover får svært ved at fortælle andre hvordan man bærer sig ad på eksperten.dk !?? - Der iblandt undertegnede.
Avatar billede djeller Nybegynder
19. september 2001 - 16:49 #39
>> BBS
\"Men nu har jeg været på eksperten i _meget_ lang tid mener jeg selv, og derfor synes jeg det ville være ærgeligt hvis jeg stoppede p.g.a. nogen ikke kunne formulere sig uden brug af skældsord.\"

Jeg synes da det ville være fedt hvis du skred.

BBS du er dum!
BBS du er en fusker!
BBS du lugter!
BBS du er grim!
BBS du er uintelligent!

Kort sagt du er en NAR!!!

var det skælsord nok til at slippe af med dig?

-djeller
Avatar billede filen Nybegynder
19. september 2001 - 18:48 #40
He he takker for støtten. ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
20. september 2001 - 03:27 #41
:)

resten/
Avatar billede filen Nybegynder
20. september 2001 - 08:58 #42
;D)
:o)
:)
;)
;o)

Filen/