Avatar billede kapsel Nybegynder
07. september 2001 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JVC kamera og FireWire

Hej

Jeg har et JVC GR-DVL9000 kamera liggende, med DV udgang, og ville gerne lege med muligheden for at overspille video derfra, til PC over FireWire. Derfor købte jeg et firewire kort. FireWire kortet finder windows fint nok, men Adobe Premiere 6 vil ikke finde videoen.

Hvad gør jeg ? Drivere eller..?

</kapsel>
Avatar billede jefa Nybegynder
07. september 2001 - 23:21 #1
Er med på en lytter.
Avatar billede bmads Nybegynder
13. september 2001 - 14:34 #2
Jeg har selv købt en FireWire til mit JVC digitalkamera, og der var noget software med.

Det betød, at jeg kunne teste, at kamera/FireWire virkede sammen, INDEN jeg koblede systemet op imod Premiere (dog kun 5.1)
Avatar billede kapsel Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:54 #3
Man skal bare huske at sætte ekstern strøm på kameraet :)