Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
07. september 2001 - 17:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gen-posting af spørgsmål

Jeg ved godt det muligvis er et lidt følsomt emne med forskellige menninger omkrin, men kunne det ikke være rart hvis man havde en mulighed for \"eksponere\" sit spørgsmål igen. Hvis man efter en uges tid ikke rigtigt har fået noget brugbart (læs: 2-3 irrelevante kommentarer) havde mulighed for at få sit spørgsmål frem i køen igen. Man kan selvfølgelige lukke det og genoprette det, men det er jo ikke helt i ekspertens ånd, og giver en helvedes masse irellevante spm. Det kunne f.eks. koste et par point at få flyttet sit point op i køen. Eller er det bare mig der er helt rundt på gulvet.....;)
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
07. september 2001 - 17:24 #1
Rettelse: Det kunne f.eks. koste et par point at få flyttet sit spm. op i køen.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
07. september 2001 - 17:25 #2
God ide, men så skal det være så man f.eks. først kan gøre det efter 2-3 dage, eller lign.

og selvfølgelig kun EEN gang!
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
07. september 2001 - 17:29 #3
For min skyld kan det godt vente en uges tid, og koste x p. Hvis der går en uge er det kun hvis sp. virkelig er vigtigt/brugeren \"passer\" sit spm. at det er nødvendigt for ham.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
07. september 2001 - 17:38 #4
Enig
Avatar billede hotpop Novice
07. september 2001 - 20:24 #5
Så skal det koste 50 point el. mere - dem der virkelig har brug for hjælpen afser gerne lidt ekstra point.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
07. september 2001 - 23:07 #6
Man kunne også sige f.eks. 30% af pointssummen hvis over 50
Avatar billede jhol00 Nybegynder
11. september 2001 - 15:17 #7
Jeg mener ikke, at det burde koste noget - man skulle eventuelt bare først kunne gøre det efter 14 dage.

Og det er jo ikke alle, der har uanede mængder af point!
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
13. september 2001 - 00:48 #8
ja det så ud som der var flere end mig der havde bemærket dette lille problem, lad os håbe der kommer en løsning
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 14:16 #9
Indtil videre må det klares ved selv at lukke spm., og genoprette med anden formulering og mængde point.

Beklager den lange svartid !