Avatar billede bigo Nybegynder
06. september 2001 - 23:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Studentermedhjælper søges

Studenter-medhjælper søges

ChrisTravel er et lille rejsebureau med 2 fastansatte beliggende i Kirke Værløse. Vi har udviklet og sælger rejser for handicappede, og er derved i en niche i markedet.

Vi søger nu en m/k’er som kan hjælpe til med specifikke opgaver i, anslået, 10 timer pr. uge. Sammen med et konsulent bureau er vi er i gang med en større op-datering og udvidelse af vore hjemmesider. Vi har følgelig brug for en software-- kyndig person, som vil få specifikke opgaver som følger:

 Vedligehold af database og hjemmesider
 Assistere med at opbygge og vedligeholde et billedarkiv
 Hjælpe med at udarbejde annoncer og reklame materiale
 Ad hoc kontorarbejde

Løn efter aftale. Arbejdet udføres bedst på fredage.

For yderligere information om os kan vi vise til underviser på LUC, Svend Aage Filtenborg.

ChrisTravel ApS
Att.: Christian Eger
Birkegården 76
3500 Værløse. Tlf: 4448 2119
e-mail: ce@christravel.dk
Avatar billede jkmedia Nybegynder
06. september 2001 - 23:17 #1
hvad skal/er det være lavet/bygget i? (ASP, PHP...)
Avatar billede codebase Praktikant
06. september 2001 - 23:40 #2
Jeg tro faktisk at jeg har det script/kode du lige står og mangler.

Det er et \'online artikelsystem\' der er udarbejdet i php/Mysql database.

Med dette sytem, ville i direkte via internettet kunne opdatere jeres hjemmeside med nyheder, billeder m.m. og derved ikke have side som sidst er opdateret Okt. 2000.

Systemet er gratis idet der r tale om en GNU licens. Derudover kunne der være tale om et mindre beløb for selve installationen.

Hvis du vi vide mere om dette system, er du velkommen til at sende en mail: janus@codebase.dk

_Codeb@se.
Avatar billede bigo Nybegynder
07. september 2001 - 09:01 #3
Hmmm.. Gode tilbud.. måske har jeg smidt den i forkert kategori..

Det er en \"stillingsannonce\"... Manden søger en hjælpende hånd en gang om ugen..

Men jeg har forwardet jeres svar til ham.. lad os se hvad han siger..
Avatar billede chameleon Nybegynder
08. september 2001 - 17:18 #4
Bigo - du skulle vel ikke have dette artikel system i ASP? Så er jeg meget interesseret
Avatar billede chameleon Nybegynder
08. september 2001 - 17:18 #5
SORRY Bigo - min kommentar var til codebase
Avatar billede bigo Nybegynder
08. september 2001 - 17:23 #6
Det er ok ;-)
Avatar billede pnielsen Nybegynder
10. september 2001 - 19:04 #7
Jeg er da også meget interesseret i den løsning!!! Kan jeg få en kopi, codebase?