Avatar billede man_11 Nybegynder
06. september 2001 - 12:36 Der er 3 kommentarer

Hey....asp haj løs denne her..

http://www.eksperten.dk/spm/106365
Avatar billede Jman Praktikant
06. september 2001 - 12:47 #1
du må ikke oprette spørgsmål 2 gange
Sig mig kan din skærm ikke vise hvad der står med røde bogstaver  ?
Avatar billede man_11 Nybegynder
06. september 2001 - 12:57 #2
sig dig, hvad fanden bilder du dig ind, jeg skal ikke stå til ansvar over for dig, måske admin kunne brokke sig lidt, men min undskyldning er at jeg er førstegangs bruger, og jeg er seriøst på røven hvis jeg ikke for løst dette spørgsmål...
og hvad fanden har du at brokke dig over der er ingen grund til at brokke sig over sådanne småting, har du ikke noget at lave idag eller???
Avatar billede Jman Praktikant
06. september 2001 - 13:44 #3
Tjo det har jeg, da du demoraliserer hele meningen med eksperten.dk, men hvis du hellere vil stå til ansvar overfor Admin, skal jeg da gerne underette ham..
Hvis du er seriøst på røven, kunne du jo oprette spørgsmålet 1. gang med et antal point, der måske lokker flere brugere til...