Avatar billede anold Nybegynder
04. september 2001 - 07:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

[Fatal Error] Formkort.dpr(11): File not found: \'Unit1.dcu\'

Hvad er der galt her !!!
Da jeg gemte programmet om aften virker det fint
men her til morgen får jeg denne fejl :

[Fatal Error] Formkort.dpr(11): File not found: \'Unit1.dcu\'

når jeg forsøger at compiler programmet.

anold
Avatar billede lectoc Nybegynder
04. september 2001 - 07:51 #1
Den kan jo tilsyneladende ikke finde Unit1. Er du sikker på, du fik gemt unit1? Har du tjekket ude i fil-systemet?

Hvis Unit1.pas findes et andet sted end selve projektet, kan det være du mangler en sti her til i Project | Options | Directories/Conditionals - Search Path.

/Torben.
Avatar billede morten_s Nybegynder
04. september 2001 - 07:52 #2
Den kan ikke finde den fil der hedder Unit1.dcu.

Måske har du renamet den lige inden du lukkede ned i aftes.
Hvis du har så prøv at kig under Uses om der stå unit1 nogen steder, hvis der gør skal du rette det til det nye navn du har givet Unit1

/Morten