Avatar billede jan2001 Nybegynder
03. september 2001 - 17:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

3D MAX 3.1

Jeg har lige erhvervet 3D MAX og installationen forløb fint, men ved opstart dukker en box op med følgende: Hardware lock is not attached..... osv osv.
Derefter lukker programmet.
Avatar billede koxxx Nybegynder
03. september 2001 - 17:59 #1
Ja det er der du skal indtaste din:
Authorization Code som fulgte med da du fik programmet!
Avatar billede koxxx Nybegynder
03. september 2001 - 18:01 #2
Åhh nej, det er først bagefter!
HAr du skaffet det via nettet?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. september 2001 - 18:49 #3
Er det ikke fordi at der skal sidde sådan en hardware-dangle eller sådan noget, i en af dine porte bagpå puteren ?
Avatar billede kludder Nybegynder
03. september 2001 - 23:18 #4
Hvis du køber Max et autoriset sted så får du en hardware lock med v. 3.1 (men hvem har lige 42000 kr. §:) Det er et stykke hardware som du skal sætte på printerporten (printeren ovenpå) Det er for at forhendre piratsoftware, du kan HELT sikkert finde en crack et sted der løser dit problem, Max 4 kommer IKKE med en hardware lock (heldigvis) da den har det med at forlænge opstarten som jo er lidt langsom i opstart
Avatar billede burgermann Nybegynder
06. september 2001 - 20:30 #5
Hvis den skriver Hardware lock, synes jeg at kunne huske, det problem når den skulle crackes.. men jeg husker det meget svært.. måske husker jeg forkert? Det gør jeg nok!
Avatar billede frothblower Nybegynder
10. september 2001 - 21:19 #6
Hvis du ikke kan instalere programmet eller finde ud af og købe det *Hint \"Du fik vel en hardware key med, da du købte dit 3dmax 3.1 ikk!\", så synes jeg faktisk at du skulle lade være med at bruge Max!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
11. september 2001 - 00:18 #7
frothblower >>> Man kan argumentere for at det er fair nok (selvom det er ulovligt) at bruge en kriminel version hvis man bare lige vil prøve 3D Studio MAX, og ingen grund til at være skinhellig, vi tror ikke på dig alligevel... ;)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
11. september 2001 - 00:18 #8
(tyv tror hver mand stjæler ved i nok... )
Avatar billede kludder Nybegynder
11. september 2001 - 09:51 #9
Jeg har selv taget en uddanelse som 3D illustrator, det koster lige 30.000 dask §:/  HVIS jeg oveni skulle købe en 3D Max til 42.000 kr. så havde jeg IKKE været expert i 3D idag §;) da jeg ikke lige havde 72.000 kr

Jeg er også SIKKER på at Discreet regner med at man ikke betaler med det samme, MEN fx så har mit firma jo købt en license og det havde de jo ikke gjort hvis jeg ikke havde taget uddanelsen og den tog jeg kun fordi jeg \"slap\" for en license, Så hvad kom først hønen eller ægget
Avatar billede burgermann Nybegynder
11. september 2001 - 14:57 #10
Dem, som virkelig kan lide Max, og vælger at gå den professionelle vej, skal før eller senere også nok betale 42.000 kr.
Men endtil da, kan jeg ikke se, hvorfor kinetix skulle få ondt i røven af, at nogen ser og prøver deres program. Det er jo egentlig på samme måde som shareware.
Folkene fra Kinetix har/havde sikkert selv gjort det, så hvem her i verden er dum nok til, at betale (42.000 kr.) for et program de ikke kender til. Og jeg her tænker kun på privat personer. Tingene ser naturligvis anderledes ud for virksomhederne, da de er en helt anden og vigtigere kundegruppe.
Avatar billede burgermann Nybegynder
11. september 2001 - 14:59 #11
\"Og jeg her tænker kun på privat personer\" betyder i virkeligheden
\"Jeg tænker kun på privat personer i denne sammenhæng\" =D
Bare så jeg ikke bliver misforstået.

og \"Tyv tro hver mand stjæler\" er vist for let at sige, i den her sag.
-BurgerMann
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. september 2001 - 13:18 #12
Det var rettet mod mig selv
Avatar billede jacobi70 Nybegynder
20. september 2001 - 12:45 #13
Jeg har en 15-dages trial version af 3dsmax 4.0 som fulgte med et nummer af ComputerArts - skriv, hvis du er interesseret.

jacob