Avatar billede deleuran Nybegynder
02. september 2001 - 20:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til Speedstream 3010 PPP / Windows XP

Jeg har installeret Win XP RC 2 på min computer. Problemet er at XP ikke genkender mit Speedstream 3010 PPP kort og at jeg ikke ved hvordan jeg installerer det manuelt. Jeg har tjekket Microsoft hjemmeside og kortet er kompatibelt med Win XP og jeg havde heller ikke problemer da jeg havde Win XP RC 1
Er der nogle der kan hjælpe mig. Jeg har en sys fil der var installeret på Win XP RC 1. Kan jeg tvinge RC 2 til at bruge den ?????
Avatar billede kapla Nybegynder
02. september 2001 - 20:51 #1
Avatar billede deleuran Nybegynder
02. september 2001 - 21:22 #2
Jeg har set linkene men hvad hedder den mappe hvor INF biblioteket ligger i. Jeg kan vel kopiere den fra min Win XP 2505 ????
Avatar billede kapla Nybegynder
02. september 2001 - 21:26 #3
Ved det ikke men prøv at spørge i http://www.eksperten.dk/spm/101966
Avatar billede jensenlarsr Nybegynder
03. september 2001 - 15:22 #4
Ja hvis du har installeret 2505, kan du nuppe inf biblioteket, som ligger i Windows mappen. Eni25p.sys skal du også nuppe - læg det hele et sted (på en partition eller på en cd), hvor du så kan bede windows om at kigge under installationen af atm-kortet.

Jeg har lavet en side med hjælp om netop dette:

http://www.adminconsult.dk/manualer/atm.html

her kan du også downloade filerne.
Avatar billede deleuran Nybegynder
03. september 2001 - 18:07 #5
Takker for hjælpen
Avatar billede deleuran Nybegynder
04. september 2001 - 00:21 #6
jensenlarsr............
Du er nød til at give det som et svar hvis du skal have point
Avatar billede jensenlarsr Nybegynder
04. september 2001 - 08:43 #7
Sorry, kommer her igen :)
Ja hvis du har installeret 2505, kan du nuppe inf biblioteket, som ligger i Windows mappen. Eni25p.sys skal du også nuppe - læg det hele et sted (på en partition eller på en cd), hvor du så kan bede windows om at kigge under installationen af atm-kortet.

Jeg har lavet en side med hjælp om netop dette:

http://www.adminconsult.dk/manualer/atm.html

her kan du også downloade filerne.
Avatar billede deleuran Nybegynder
04. september 2001 - 14:54 #8
Windows XP virker bare perfekt nu