Avatar billede fbold Nybegynder
01. september 2001 - 21:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken video play foretrækker i?

Jeg vil gerne høre om der var nogen der havde et godt video-program til deres pc, eller kunne give gode råd til et, hvor man både kan se film i AVI-filer og DIV-filer ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. september 2001 - 23:03 #1
Du kan både anvende Apples Quicktime Player og Microsoft Media Player, men Apples er helt klart den bedste produkt på markedet. Jeg har testet dem begge produkter, og er overhovedet ikke i tvivl.

Så er der selvfølgelig Real Player, og den er faktisk også bedre end Microsoft Media Player.

/per
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 23:12 #2
Jeg bruger RealPlayer.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. september 2001 - 00:48 #3
Jeg bruger Media Player. Virker fint.
Realplayer virker lidt tung, Quicktime vidste jeg ikke ku´ vise DIV.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. september 2001 - 08:35 #4
Hvis du vil vide mere om de forskellige afspillere:

http://www.softlandindia.com/VideoPlayers.htm

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. september 2001 - 08:42 #5
apollo69> Den nyeste Quicktime 5 understøtter MPEG-4, og DivX bygget på den standard. Så det burde ikke være et problem. Men Quicktime undersøtter over 200 videoformater, og her må Media Player give op.

http://www.divx.com/support/what.php

/per
Avatar billede pgm Nybegynder
02. september 2001 - 11:59 #6
Brug Windows Media player 6.4, ingen problemer her, den er klart bedre end de nyere versioner da de tager for meget computer kraft når den afspiller.
Avatar billede pgm Nybegynder
02. september 2001 - 12:00 #7
Du skal også have divx codec installeretm, som du finder på www.divx.com
Avatar billede pyra Nybegynder
04. september 2001 - 14:03 #8
Prøv dette program
POWERDVD 3
Det kan alle formaterne...
Virkelig god kvalitet
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. september 2001 - 09:11 #9
Hvorfor afviser du de svar du har fået?
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 09:21 #10
GDiVX Player Har jeg aldrig haft nogen problemmer med