Jeg bruger Office 365 og har aldrig haft problemer med at konvertere f.eks. word- og excel filer til PDF, så de vises som normale PDF filer. Nu er der sket noget mærkeligt når jeg gemmer som PDF vises de ikke længere som normale PDF. Når man peger på det oprettede PDF dokument står der Type: Microsoft Edge PDF format Det er alle såvel ny som gamle pdf filer der er blevet ændret. Hvad har jeg gjort? og hvordan får jeg de normale PDF visninger frem igen MVH Henning
Tak for svar! Har prøve det foreslåed men virker ikke det er også alle min gamle PDF filer der har ændre udseende. Jeg må have gjort et eller andet som har ændret det?
#3 jeg tror det er en edge opdatering der har gjort det - det var også sket hos mig - bruger de Acrobat Reader som default er der i denne mulighed for at sætte flueben i vis minaturer i stifinder, hvilket jeg synes jeg har god gavn af.
Tak for input, Jeg tror det må være sket ved en opdatering af Edge. Jeg har nu downloaded Adope Acrobat, og alle mine PDF-filer vises som tidligere PDF VH Henning
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.