Avatar billede ejgil703 Juniormester
Oprettet i dag kl. 10:09 Der er 3 kommentarer

Hent meddelelse i Outlook 2007 mail.

I mit mail program outlook 2007 får jeg denne besked: Dette emne kan ikke åbnes. Denne handling understøttes først, når hele meddelelsen er blevet hentet. Hent meddelelse og prøv igen. Håber der er nogen der kan hjælpe mig?Mvh/Ejgil Jessen
Avatar billede INK Ekspert
Skrevet i dag kl. 10:41 #1
Hvem er din mail leverandør? (g-mail, YouSee, andre?)
Hvordan er din mail sat op? som POP3 eller IMAP.
Har du forsøgt at reparere Outlook ved at gå i kontrolpanel under programmer. Her højreklikker du på Outlook eller Officepakken og siger reparer.
Men du skulle måske overveje en nyere udgave af Outlook inklusive resten af officepakken. Både 2019 og 2021 udgaverne kan fås til meget rimelige priser hos Productkeys.dk
Avatar billede ejgil703 Juniormester
Skrevet i dag kl. 10:50 #2
Hej - tak for dit hurtige svar.
Leverandør er CBB. Mail er sat op som Imap.
Jeg har forsøgt at reparere Outlook inde i kontrolpanel.
Jeg overvejer en nyere udgave af Outlook.
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet for 31 minutter siden #3
#1 Jeg ville også stærkt overveje at installere en nyere version af Office.
Selv anvender jeg Office 2019 fra netop productkeys.dk