Avatar billede pyra Nybegynder
31. august 2001 - 14:14 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

USB webcams

Jeg har et program som kan håndtere op til 10 webcams på en gang. Men når jeg kommer op på 3 stk melder den følgende fejl:

\"BÅNDBREDDE FOR USB-CONTROLLER ER OVERSKREDET\"

\"Der er ikke tilstrækkeligt båndbredde til controlleren i logitech USB camera (pro 300). Vil du have hjælp til at løse dette problem? Hvis du klikker på nej, er det ikke sikkert, at enheden fungerer korrekt.\"

Så vidt jeg ved understøtter USB op til 127 enheder. Jeg bruger kun 3...  Nogen der ved hvordan jeg løser dette problem??
Avatar billede disky Nybegynder
31. august 2001 - 14:15 #1
ja usb kan klare 127 enheder, men der er en øvre grænse på din båndbredde, der er ikke umiddelbart andet at gøre end at bruge flere USB kontrollere. Eller skifte til USB2.0
Avatar billede pyra Nybegynder
31. august 2001 - 14:21 #2
jeg har 2 webcams på den ene controller og 1 webcam på den anden controller...

Vil det hjælpe med en usb hop??
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
31. august 2001 - 14:23 #3
jeg tror ikke umiddelbart en usb hub løser dit problem, den giver jo ikke mere båndbredde, den giver flere porte til mindre krævende ting
Avatar billede disky Nybegynder
31. august 2001 - 14:23 #4
nej tror jeg ikke, en HUB forøger ikke båndbredden, den giver bare flere stik.

er de på forskellige kontrollere, eller bare forskellige stik ?
Avatar billede pyra Nybegynder
31. august 2001 - 14:26 #5
Asus CUSL2 bundkort med 2usb stik + ekstra udvidelses stik på bundkortet
Ialt 4 usb stk
Avatar billede pyra Nybegynder
31. august 2001 - 14:32 #6
Disky??
Avatar billede disky Nybegynder
31. august 2001 - 14:33 #7
Jeg har også 4 porte på min Dell maskine, men kun en kontroller og en hub på bundkortet.

Problemmet er at du måske skal have en extra usb controller på f.eks. et indstikskort.
Avatar billede pyra Nybegynder
31. august 2001 - 14:36 #8
PCI  USB-Controller-instikskort???

Vil det give mere båndbredde??

USB2???

Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
31. august 2001 - 14:38 #9
jeps, den er jo styret af en separat IC\'er
Avatar billede pyra Nybegynder
31. august 2001 - 14:40 #10
THX Guys!!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
31. august 2001 - 14:40 #11
takker for pts :-)
Avatar billede disky Nybegynder
31. august 2001 - 14:46 #12
mange tak