Avatar billede mav Nybegynder
30. august 2001 - 19:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billedeksempler i dokumenter

Mine billedeksempler/miniaturer i mappen dokumenter/billeder er blevet tosset. Jeg kan kun se billedeks. af bmp ikke jpg/jpeg ? er der nogen der har en løsning ?
Avatar billede bbs Nybegynder
30. august 2001 - 20:44 #1
Funktioner -> Mappeinstillinger -> Gendan :)
Avatar billede mav Nybegynder
31. august 2001 - 15:52 #2
Dette fungerer ikke, er prøvet.
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
02. september 2001 - 15:28 #3
Jeg har haft noget af det samme problem, Prøv at geninstallere windows Me. Det virkede hos MIg

BartAfterDark

http://bad.hjem.wanadoo.dk
Avatar billede mav Nybegynder
02. september 2001 - 16:35 #4
Det må være din joke.Det er for nemt bare at geninstallere igen, det kan vi jo gøre med mange af vores problemer og så er de løst. Der må være en anden måde at gøre det på ?
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
03. september 2001 - 19:27 #5
Ja det er nemt

Derfor gør det
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. september 2001 - 19:38 #6
Et skud i tågen:
Åbn en stifinder, find en jpg file, klik 1 gang på den for at markere den, højreklik den og vælg \"Åbn med\", vælg herefter Internet explorer, og sæt en markering i \"brug altid dette program ......\", klik ok.
Prøv at se om dette lille stunt hjalp på problemet.
Avatar billede mav Nybegynder
14. september 2001 - 17:06 #7
Fandt selv fejlen, i flere af mine undermapper var der ikke markeret til \"vis miniaturer\" det var åbenbart det der var galt, for nu virker skidtet igen :-)