Avatar billede jpv Nybegynder
30. august 2001 - 10:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Login script til W2k Server

Jeg har brug for et script som kan mappe et drev til brugeren når han logger in.
1. Scriptet skal kunne på baggrund af brugerens login navn lave en mappe med brugerens navn på server 01 og mappe det som drev H:

Således at jeg ikke behøver manuelt  at skulle oprette mapper for hver enkelte bruger og Mappe det.
Avatar billede evade Nybegynder
30. august 2001 - 11:36 #1
Hvilke rettigheder ønsker du sat på brugerens mappe?

Så finder vi hurtigt ud af det.
Avatar billede jpv Nybegynder
30. august 2001 - 11:38 #2
Change vil være rart
Avatar billede evade Nybegynder
30. august 2001 - 12:01 #3
ok, jeg kigger lige på det, så skulle du gerne have noget i morgen.....
Avatar billede jpv Nybegynder
30. august 2001 - 12:10 #4
Det lyder bare fint
Tak
Avatar billede jpv Nybegynder
07. september 2001 - 00:53 #5
Andre er også velkommen til at prøve.
Avatar billede jpv Nybegynder
02. november 2002 - 20:28 #6
Jeg har ikke hørt noget i meget lang tid og lukker nu spørgsmålet