Avatar billede henning78___no Praktikant
19. april 2021 - 21:45 Der er 6 kommentarer

enklest måte å få billån?

hallo! Prøver meg på en norsk post her. :-) Jeg flytter til København i juni ifm jobb og skal bo her i en god del år fremover... Lurer i den forbindelse på hvordan man enklest kan få billån? blir helt avhengig av bil her. I norge har vi tredjepartsportaler som typ https://lånfordeg.no/ o.l hvor man enkelt får tilbud av flere banker på den type lån man ønsker. Finnes noe lignende i Danmark?? Om ikke, tips til bank?

Takker.:)
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. april 2021 - 07:32 #1
Hva med at du kontakter banken der du mottar lønn fra arbeidsgiveren din i forbindelse med arbeidet ditt.

Kanskje bør arbeidsgiveren din kontaktes i forbindelse med sikkerhet i forhold til lånet ditt!

Hva med at du kontakter banken der du mottar lønn fra arbeidsgiveren din i forbindelse med arbeidet ditt. Kanskje bør arbeidsgiveren din kontaktes i forbindelse med sikkerhet i forhold til lånet ditt!
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. april 2021 - 07:40 #2
Office Word fejler!
Skrevet i Word og kopieret og sat ind.
https://ibb.co/5vzSQPH
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2021 - 08:25 #3
den enkelte sælger/kæde har finansieringsløsninger (lån/leasing) så det aftaler du bare der. Toyota plejer at reklamere med, at de har meget billige lån.
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. april 2021 - 08:41 #4
Jeg tror nu ikke det er så let som udlænding!
Avatar billede stjans Guru
20. april 2021 - 09:02 #5
Hej og velkommen til DK :-).

Prøv eventuelt her:

https://www.lendo.dk/
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. april 2021 - 11:24 #6
#5
Er nok hvad du söger, men i og med du ikke har väret bosat i DK får du nok en höj credit score og dermed höje renter, hvis du i det hele taget får godkendt.

Har du tänkt på privat leasing? Eller få din nye arbejdsgiver til at hjälpe dig?