Avatar billede Horsens Praktikant
21. marts 2020 - 10:31 Der er 2 kommentarer

Seagate harddisk vil ikke vise sig på computeren

Hej.
Jeg har fornyeligt skifet computer fra en gammel macbook til at windows computer. Jeg har haft en seagate harddisk til diverse ferie billeder osv, men jeg kan simpelhen ikke finde den nogen steder. den kommer ikke op når jeg søger på den osv.
HJÆLP.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2020 - 11:30 #1
Du bliver nok nødt til at formatere harddisken, men inden du gør det: BACKUP.
Sørg for at alt der skal bevares på disken, kan genskabes.
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2020 - 11:35 #2
Din harddisk er formentlig formateret i et Mac format, som Windows ikke kan læse. Det kræver derfor et program, der kan læse det. Se dette link

https://da.phhsnews.com/how-to-read-mac-formatted-drive-on-windows-pc1744