Avatar billede Nikita Novice
15. marts 2020 - 03:15 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

HJÆLP

Min nye zenbook duo pro kan simpelthen ikke installeres  med andre sprog end engelsk.!!! Ved opsætningen af windows, sættes den til dansk hele vejen igennem - men alligevel ved afslutningen, er windows på engelsk.!!!
Jeg har nu formateret computeren TRE gange, men resultatet er det samme....på engelsk.!!!!
Jeg har aldrig oplevet dette før. Mystisk.
Foreslå ikke en sprogpakke.
En computer ved installering, har alle sprog at anvende.
Takker for tiden :)
Nikita
Avatar billede posten Ekspert
15. marts 2020 - 05:15 #1
hvad sker der når du via kontrolpanelet sætter den til dansk ??? start med område om det så ændre sig
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. marts 2020 - 09:14 #2
1. En overskrift der bare hedder "HJÆLP" er meget lidt informativ. Jeg kedede mig, og hoppede denne gang ind for at se hvad det gik ud på, men ellers plejer jeg at springe over, når overskriften ikke fortæller hvad spørgsmålet går ud på. Og det er der mange andre der også gør.

2. Mon ikke dit installationsmedie er på engelsk. Der hvor du vælger dansk, er udelukkende sproget i installations-guiden, og eventuelt det tastetur-layout der skal bruges i Windows - selve Windows der installeres, lyder til at være ren engelsk.

3. Du kan oprette et dansk installations medie via "Download værktøjet nu" knappen på https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

4. Eller du kan som Posten er inde på, gå ind i sprogindstillinger på din eksisterende installation, og vælge at installere den fulde sprogpakke til dansk - du får også muligheden for at downloade dansk brugergrænseflade (sproget i windows).
Avatar billede Nikita Novice
15. marts 2020 - 15:43 #3
Ole - i nat var jeg træt, irriteret og meget opgivende. Derfor 'hjælp'........godt forstå dig :)  Ville selv reagerer sådan. Takker for i alligevel gav jer tiden til at skrive :)  Jeres forslag er afprøvet gentagende gange uden virkning. Jeg har lige formateret den igen....og pludselig er den i orden - det hele på dansk.!!!! ALDRIG prøvet noget lignende. Det er mig et mysterium. Men lettet er jeg. Skulle jeg skrive en anden gang, skal jeg nok skrive uddybende i 'emne' :)  Takker........Nikita