Avatar billede lorna@stofanet.dk Praktikant
16. oktober 2019 - 10:37 Der er 1 kommentar

kodeord

hvis jeg logger på "min læge"  kan jeg komme videre ved at logge på med nøglekort eller uden nøglekort. Jeg foretrækker at logge på uden nøglekort og det foregår ved at jeg taster mit cpr  nummer ind og trykker på send kode hvorefter de sender en kode som skrives ned, men koden kommer på webmail og når jeg logger på webmail logger jeg ud på min læge og således kan de blive ved med at koder der straks bliver slettet.
vh. hans
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. oktober 2019 - 11:07 #1
Hej Prøv at kopiere Adressen og brug en anden Browser
Tryk på linket og vælg egenskaber kopier adressen vælg eventuelt Crome eller -GOOGLE som browser
https://ibb.co/PwNTM15