Avatar billede BOK Novice
09. januar 2019 - 21:26 Der er 9 kommentarer

Alle billeder kan ses

Hej ErikHg. Når det sendte billede bliver downloaded på modtagerns pc, kommer der et felt frem oppe i højre hjørne på skærmen med en pil hvor der står se alle billeder og så kan man se alle mine billeder på min pc jeg aner ikke hvad det kan være.
Venlist bok.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2019 - 10:24 #1
Hvor ligger billederne? I en eller anden cloud-tjeneste?
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2019 - 11:23 #2
@BOK Svar gerne her i tråden i stedet for private beskeder, så andre kan fölge med i hvad der sker:

BOK har sendt dig en besked med emnet Alle billeder kan ses:

"Hej michael_stim
Nej de ligger i billeder på min pc og på en extern harddisk.

Venligst BOK".

Spörgsmålet er så om du har den eksterne harddisk som en webserver/delt eller lignende? Pröv at sende et mail til dig selv og se hvilke billeder det er man kan se.
Avatar billede BOK Novice
10. januar 2019 - 13:29 #3
Hej michael_stim

Jeg har lige sendt mig en mail med et billede og ved download giver det adgang til både mit c drev på pcen og mit e drev som er den externe harddisk, den bruger jeg til at gemme på hvis jeg skal formatere min pc.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2019 - 13:32 #4
Man burde alligevel ikke kunne komme ind i din PC udefra. Det må väre et eller andet helt galt med dine router indstillinger. Har stadig svärt ved at tro på at det kan lade sig göre.
Avatar billede BOK Novice
10. januar 2019 - 14:22 #5
Tak for dit svar, jeg må prøve et eller andet, for det er ret irreterende.
Venligst BOK
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2019 - 14:54 #6
Hvis du kobler din PC til din telefon så du kommer ud på nettet fra din telefon (ikke når den er på WiFi men 3/4G) kan du så også tilgå dine billeder?
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2019 - 14:56 #7
Og hvilken sti er der på billederne når du klikker? Åbnes de browser eller et billedprogram?
Avatar billede BOK Novice
10. januar 2019 - 15:55 #8
Jeg har koblet dem sammen, men hvis jeg slår wifi fra og bruger mobil-data er der ingen forbindelse til internettet ej heller hvis jeg aktiverer begge samtidig, kun hvis jeg bruger wifi alene. Jeg downloadede selv det der billede fra den sendte mail på min tlf. med wifi på, og der kunne jeg ikke tilgå noget som helst andet, kun billedet.
Avatar billede BOK Novice
12. januar 2019 - 21:17 #9
Det er microsofts standard billedapp de får adgang til og hvis jeg sender et foto fra google foto får de adgang til dem. jeg fik hurtig-hjælp fra microsoft, hun styrede min pc og sagde at det var mit mail pgr. det var galt med, nu har jeg jo tre forskellige, gmail jubiimail og youseemail så det må jo være dem alle tre det er galt med, selv om det lyder mærkeligt, men det må jeg jo prøve at få løst.
Venlist BOK