Avatar billede overgreat Forsker
28. august 2018 - 10:32 Der er 1 løsning

Avanceret brevflet

Hej

Jeg har en lille udfordring, da jeg ønsker at lave et avanceret brevflet.
Jeg har meget stor excelfil som jeg meget gerne fil brevflette i word på følgende måde:

Vareid    Antal    Bestiller
1              1          Henrik
1              3          Peter
2.              3          Hans
2              9          Peter

På side 1 vil jeg gerne have linjerne som tilhører vareid 1. (antal og bestiller information)
På  side 2 vil jeg gerne have linjerne som tilhører vare id 2 (antal og bestiller)

Hvordan sikrer jeg dette?
Avatar billede overgreat Forsker
21. september 2018 - 16:12 #1
Lukker