Avatar billede Marling Juniormester
08. august 2018 - 14:38 Der er 1 kommentar

Kan ikke få net forbindelse til min Iomega Home Storage Manager

Jeg kan lige pludselig ikke få net forbindelse til min Iomega Home Storage Manager, - jeg kan godt se mine mapper , men kan ikke åbne dem.
Jeg bliver spurt om hvilken netværks drev der skal til knyttes  ( den står på Z )
Tidligere var mapperne tilgængelig når jeg loggede ind og jeg kunne også se dem på min computer når jeg gik ind i stifinder, her står de  ikke mere.
Håber meget at der er nogen der kan hjælpe mig da jeg har rigtig meget liggende på denne server.
Mange hilsner
Marling Bjerg
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2018 - 20:23 #1
start forfra.
boot computeren, uden disken til sluttet.

tænd disken og vent til den er klar.
opret netværksdrev